poniedziałek, 19 marca 2012

Czas na pierogi, u POLSKIEGO speca w BR

W każdą niedziele na jendym z wielu placów w Kurytybie jest organizowany targ. Rodzina w jeden ze wspaniałych słonecznych dni postanowiła mnie zabrać ^^


Chodziliśmy wiele i podziwialiśmy wspaniałe ręcznie robione rzeczy...


.... nawet małe zakupy zostały zrobione...
Nagle za rogu wyskoczył ten wspaniały mały barek! 
!Pierogi!


TADEU Rei do Pierogi --> TADEUSZ Król Pierogów


Karta dań, serwujemy wspaniałe polskie pierogi i pączki :D


To ja wraz z Tadeuszem! Jest to jedna z sławnych postaci w mojim mieście. Gdy ludzie się mnie pytają czy go znam, odpowiadam tak znam nawet po polsku sobie ostatnio pogadaliśmy i dał mi do sprubowania swoich wyśmienitych Pierogów z mięsem i ruskich.  


W kolejnyy weekendy, my sprubowalismy swoich sił w lepieniu. Tym razem z mięsem


Pieorgi wyszły wyśmienicie, znikneły odrazu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz