niedziela, 27 maja 2012

Amazonas - Vamos La! MaNaUs

Drodzy Czytelnicy, 
Swoją podróż marzeń rozpoczełam od lotu do Manaus, stolicy stanu Amazonas! 
Jak wyglądał lot ... 
Curitiba -> Belo Horizonte -> Manaus
Szybko poszło...

Zajechaliśmy do hotelu, meliśmy trochę czasu dla siebie. Mieliśmy czas na poznanie się... jest nas 71 osob, z dystryktow z południa i półnicy (Norbrex). 
A wieczorem po koleacji mieliśmy wykład na temat Indian...
Dowiedzieliśmy się wiele ciekawych rzeczy na temat kultury, języka, plemion. 
Niestety wybaczcie ale nie byłam w stanie zapamiętania tych wszytkich nazw. Język mi wywracało na drugą strone.
Tak naprawdę mieliśmy do wyboru ten wykład, albo na temat rzeki, która płynie pod rzeką Amazonką, która jest podobno dłuższa. Niestety okazało się, że to jest jakiś mit x.x 

A wieczorem impreza w stylu Indian. Około 23oo pojechaliśmy do centrum, do ogromnej hali gdzie jest organizowany event z okazji święta dnia byka. Tak naprawdę jest to przygotowanie i pruba do tego święta. Są 2 grupy - niebiedka i czerwona (co weekend inny kolor). Ja trafiłam na niebieska ") Wszyscy byliśmy ubrani na niebiesko i mieliśmy wspaniały czas śpiewając, tańcząc i poznając tą kulture. 



 Muzyka!!!
Muzyka!!
Muzyka!

Byczek symbol!

Piosenkarz


Manaus!

Teraz już wiem, skąd ten symbol Copacabany.
Jest to symbol, rzeki Amazonki! Rio Negro i Rio Branco.

Teatro Amazona.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz