niedziela, 21 sierpnia 2011

Genialny weekend

Drodzy czytelnicy,
jak to na wymianie, każdy dzień jest pełen wrażeń i szalony ^^
Obecnie jestem u swojej drugiej rodziny w domciu, spędziłam z nimi wspanialy dzień (muinto brigardo!). Odwiedziłam wieże widokową - WOW Kurytyba jest niesamowitym miastem.
Miałam również spotkanie z wymieńcami ! Zapowiada się genialny rok, są ludzie z całego świata : Tajwan, Australia, Japonia, Belgia, Niemcy, Meksyk, USA, Finlandia, Turcja, Francja i wiele innych. Powiem wam jeszcze tyle, że moja marynarka robi się coaz cięższa :D
Również była impreza pożegnalna dla mojej siostry, za tydzień leci do U.S.A.
Bym zapomniala, jestem juz po swoim pierwszym spotkaniu klubowym, jak i po pierwszym przemówieniu po portugalsku...
To narazie tyle, lecę bo jutro mnie szkoła wzywa. Wszystko wam opisze dokładnie w następnym poście ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz