wtorek, 6 września 2011

1 miesiac....

Oficjalnie jestem juz w Brazyli cały miesiąc !
Mam już swoje dokumenty brazylijskie -ID jak i legitymacje szkolną. Mam wileu brazylijskich znajomych, z którymi mogę nawet coś zagadnąć xP. Juz moge o sobie powiedzieć, że znam część zwyczajów jak i kulturę brazylijska.
Jestem taka szczęśliwa, że ten rok tu spędzę. Jestem dopiero miesiąc, a uśmiech nie znika mi z twarzy ! To dopiero początek mojej przygody... a jestem taka szczęśliwa !
DZIEKUJE RODZICOM ZA TO ZE MOGĘ TU BYĆ !!! DZIĘKUJĘ :*
Bardzo dziekuje wszystkim wam, dziękuje za wsparcie, i przepraszam, ze odpisuje na maile z opóźnieniem xP
OBRIGADO !

Tęsknie za wami wszystkimi strasznie !
Ślę wam wszystkim ogromne buuuuuuziaki!!!!

P.s. Jakie macie pierwsze skojarzenia z Brazylia .... ???

3 komentarze:

  1. Przeporaszam,za to ze4 nie ma polskich liter ale troche trudno je pisac na portugalskiej klawiaturze :P

    OdpowiedzUsuń
  2. udało się jednak poprawić pliterki !
    Jeszcze raz buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że się cieszysz:D
    Pierwsze skojarzenie: Gabrysia

    OdpowiedzUsuń