niedziela, 18 grudnia 2011

Małe święta u mego konsoliera ;)

Żona mego konsoliera, konsolier i ja :D
Leandra -żona konsoliera, Ja, konsolier, Alinie-córka kons., Gabi-
przyjaciółka Alini z USA i Rafaell -syn kons.
Dzisiaj u mojego konsoliera w mieszkaniu było schurascco - patrz brazylijski grill, z okazji Świąt. Była to impreza świąteczna dla bliskich znajomych ;) Było bardzo fajnie, poznałam nowych ludzi i spędziłam czas ze znajomymi ;)
Hihi, nasze małe świąteczne spotkanie :D
Hihi, widzicie tego mężczyzne w białym "fartuchu" kucharskim z czapka polska "P To jest mój wspaniały konsolier :D Uwielbiam go zawsze jest uśmiechnięty i uwilbia żartować :) Hihi, nie ma to jak mieć pod swoimi skrzydłami wymieńca z polski.
Czyja kolej na losowanie prezentu :P
Po obiedzie mieliśmy mała zabawe "P Każdy z nas przyniósł jakieś dziwaczne prezenty, szczelnie popakowane... Gra polegała na losowaniu prezentów. Jedna osoba losowała karteczke z imieniem, wtedy osoba ta podchodziła do naszej małej góry prezentów i losowała prezent, póżniej otwierała i się nim chwaliła (zazwyczaj śmiała się ze zdziwienia xP) i losowała karteczke z kolejnym imieniem. Ale uwaga mogło dojść do sytuacji, że osoba która została wylosawana zamiast liczyć na szczęście wolała wybrać prezent, który został już wylosowany - wtedy podchodziła do osoby, która miała jakaś fajną rzecz i ją bała. Osoba pozbawiona prezentu, losowała jakiś nowy "P
Hahah, może powiem jakie były przykładowe prezenty "P
-skarpetki
- nożyczki i wieszaczki (takie małe samo przylepne do łazienki) <- ja to wylosowałam
-pudełko czekoladek
-szampan
-ciasto (tradycyjne świąteczne)
-wałek (to wylosował mój brat, odrazu wpadliśmy w śmiech, że nie musimy rozwałkowywać ciasta na pierogi słoikami xP teraz mamy profesjonalny sprzęt!)
-ramka na zdjęcie
-bańki mydlane
-i wiele innych dziwacznych i śmiesznych rzeczy :P
A to mój mały prezencik od konsoliera! Hihi, mam swój kubek na herbate :) 
Bardzo dziękuje za wspaniałe popołudnie! Już zaczełam Święta Bożego Narodzenia ze wspaniałymi ludzmi. Wiadomo tęsknie za wami tam w polsce bardzo, te święta będą inne bo bez rodziny ale mam wokuł siebie wspaniałych ludzi z, którymi spędze wsoaniałe i wyjątkowe Święta :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz