piątek, 6 kwietnia 2012

3 miesiące, jak to jest!


Eu tenho no BR 3 meses mais... MAS este tempo vai passar bem rapinado e vai ficar - meu melhor tempo no meu intercâmbio! Eu tenho os amigos - o que sao MARAVILHOSAS, minhas famílias - eu AMO, os meus amigos e a minha família na Polônia -SAUDADE de vocês, mas eu vou voltar pra vocês. Eu amo meu intercâmbio e parecido do SONHO, todos os dias estou feliz e estou aprendendo as coisas novas.
Todas as coisas sao maravilhosas o que fizeram meu intercâmbio - no muro eu tenho as coisas por me muito importante depois este tempo no BR .. os 8 meses ♥
Eu nao vai esquecer isso - NUNCA !
! YOU ONLY LIVE ONCE !

W Brazyli pozostało mi 3 miesiące... ALE ten czas upłynie mi bardzo szybko i pozostanie moim najlepszym czasem wymiany. Mam WSPANIAŁYCH znajomych, KOCHAM swoje rodziny,moi znajomi i rodzina w polsce - TĘSKNIE za wami ale niedługo powracam. Kocham swoją wymianę jest podobna do SNU, każdego dnia jestem z uśmiecham na twarzy i uczę się nowych rzeczy.
Wszystko jest wspaniałe co tworzy moją wymianę - na ścianie mam zdjęcia rzeczy,które są bardzo ważne dla mnie po tych 8 miesiącach w BR ♥ 
NIgdy - tego nie zapomnę!
! YOU ONLY LIVE ONCE !
Kochani rodzice, DZIEKUJE wam za tą wspaniałą przygode ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz