piątek, 6 kwietnia 2012

Meksykanin w Kuchni.


Ten oto wspaniały weekend, jest ostatnim weekendem w mojej II rodzinie <3
Postanowiłam zaprosić kolegę z Meksyku, aby mnie nauczył gotować sławne meksykańskie dania!
Również tego dnia, Alicia z USA zmieniła rodziny, teraz moja rodzina jest również jej ;)


Juan był szefem kuchni, wszystko robiliśmy tak jak on powiedział.
W pewnym momęcie nawet rodzice się przyłaczyli do gotowania. 


Ciężko pracowałyśmy więc w chwili przerwy, czas na kokosa ^^



Nie ma to jak Gabi jako refiner "P


Niebędę wam opowiadać jak był wspaniały zapach i smak, bo byście mnie zabili. Powiem wam tyle, że to co widzicie... hmmm... znikło wszystko. Naprwadę kuchnia meksykańska jest niesamowita! Nachosy są najwspanialszą rzeczą na świecie <3
Zrobiliśmy tacos i guacamole! Mód malina. Juan uwielbiam Cię za to, że mnie nauczyłeś tego :*
Już przyjmuje zapisy kiedy, kto chce przyjsść do mnie na kolacje z stylu meksykańskim ;D

MiędzyNarodowy dom!
Pozdrowienia dla Flavi! 
Był to wspaniały wieczór i kolacja, nigdy go niezapomne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz