piątek, 6 kwietnia 2012

Publikacja Książki!

Dzisiaj jest wyjątkowy DZIEŃ! 
27.3.2012 Moja mama ma publikacja książki. Napisałą ją wraz z koleżankami :)
O czym jest książkach - o kobietach z Parany.
Jak ją tylko skończe czytać to wam opowiem jaka jest wspaniała!
Symbol książki : Królowa


Ale za nim doszło do prezentacji, Gaba w szalonym pędzie biegałą po mieści by dostać wspaniały bukiet kwiatów... aby bylo przyjemniej robiłam to w duzym sekrecie. Błagałam tylko aby mama wcześniej nie wróciła do domu. 
W Kurytybie jak wiecie mamy Rua 15 de Novembro = Rua das Flores. Przy niej znajduje się sławny plac na, którym się znajduje - Mercado das Flores (sklep z kwiatami). Jest to zakątek miasta, gdzie przez całą dobę i przez cały rok można kupić wspaniałe kwiaty! 

Postanowiłam kupić ogromny bukiet kwiatóe! Sprzedawca sie naprawdę postarał, zrobił przpiękny bukiet.


Na ulicy miałam wielki ubaw... wszyscy się do mnie uśmiechali i patrzy z zazdrością jaki mam piękny i wiekli bukiet kwiatów. Hahah, "wiem mam wspaniałego chojnego chłopaka "P " 

Ufff na szczęści mamy nie było w domu, i tata odpowiedznio wcześnie wrócił aby podżucić mu do samochodu ;D Wszytsko było wręczni idealnie zaplanowane.
Do domy wróciłam i miałam specjalne zadanie : 
TE SAME RUCHY TYLKO 2 RAZY SZYBCIEJ!
Jak zwykle miałąm mało czasu aby się przygotowac -.-" 
Ale się udało, jak przystało na BR lekko się spożniliśmy, na szczęście mama wcześniej pojechała. A ja wraz z tata i bratem tylko 15 min się spóżnieliśmy -więc to prawie nic ^^


Było wiele wspaniałych mów od kobiet do kobiet, jak i dla kobiet ;)


Wraz z Andrea postanowiliśmy coś porobić...
skorzystaliśmy z okazji, że jesteśmy w muzeum, i postanowiliśmy trochę pozwiedzać.
Gala odbyła się w Muzeum Niemeyer'a.








Mój Wspaniały BRAT!


Świat został wywrócony do góey nogami!

W czym mogę pomóc.
Moja wspaniała rodzina.
Najbliżsi w komplecie - rodzina i znajomi! <3 
Jeszcze raz, GRATULUJE CI MAMO! Parabens :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz